Im częściej potencjalni klienci będą widzieć symbole konkretnej firmy, tym bardziej prawdopodobne stanie się to, że skorzystają z jej oferty. Rozpoznawalność buduje bowiem zaufanie. Zatem nawet nie produkując słodyczy, można zamówić cukierki z nadrukiem własnego logo. Częstować nimi klientów, ale również partnerów w interesach czy pracowników. Te niewielkie dodatki pomagają budować pozytywny wizerunek, a to właśnie od niego zależy każdy sukces w biznesie.
Poza tym inwestowanie w taką cukierkową reklamę pokazuje, że firma dobrze sobie radzi. Odnosi sukcesy, więc może inwestować w promocję. To również dowód na wszechstronną strategię marketingową. Cukierki z logo firmy to niby nic wielkiego, ale jednak mogą odegrać ważną rolę. Chociażby przez wzgląd na to, że mało kto nie lubi słodyczy. Łakocie dobrze się kojarzą, więc umieszczając na nich własny symbol firma również korzysta na pozytywnych skojarzeniach.
Zaletą z punktu widzenia reklamodawców jest również to, że cukierki z nadrukiem firmowym nie kosztują wiele. Za rozsądne pieniądze można zatem załatwić sobie efektywną promocję. Słodycze umieszcza się w biurze, ale można również wykorzystać je podczas spotkań służbowych, konferencji czy różnego rodzaju prezentacji. Tania, skuteczna reklama, dzięki której wizerunek danego podmiotu gospodarczego może wiele zyskać. Liczy się jednak dobra jakość, ponieważ cukierki z logo firmy nie mogą być niedobre. Lepiej zamówić ich mniej lub całkowicie z nich zrezygnować niż częstować wyrobami o dziwnym smaku. Jakość ma tu znaczenie pierwszorzędne, o czym zamawiając cukierki należy pamiętać zawsze. Istnieje całe grono firm, które oszukują w ten sposób swoich klientów, proponując im tanie cukierki, których smak na pewno nie przypomina tych lepszej jakości. Warto zachować zatem należytą rozwagę przy wyborze.